quarta-feira, 24 de março de 2010

Beyonce: Heat Fragrance Seeing Record Sales


Beyonce Knowles has another hit on her hands, although this one won’t be seeing any radio play. Her debut fragrance, Heat, has been a runaway success for exclusive retailer Macy’s: it has generated $3 million in sales in its first month.
Knowles seems pretty proud of the scent herself, having told WWD last month, “I’m so happy with it. I’ve been working on it for a while now. I was on tour for a year, and I have meet-and-greets with fans. I’ve never in my life gotten so many compliments.”
It’s safe to say that Beyonce will soon cash in on a second fragrance. It will have some competition soon enough, when Rihanna launches her as-of-yet unnamed scent.
FONTE: beyoncefan.com

4 comentários:

Odone disse...

Uhn...parece ser bom mas....não s epode julgar um perfume pela embalagem...O Diamonds dela é inebriante......eu amo

Marilina disse...

eu nunca vi esse perfume =(
acho que é bom
o fantasy da brit tá 40 $ acho.. mas eu nao sei se é forte, doce.... por isso ainda nao comprei XD

♥ Amanda ♥ disse...

uhumm com certezaaa o diamonds eh mtoo bom!! MAs o que eu realmente quero eh as roupas da house oh dereon..uma mais linda que a outra.. e tem uma ai em Quebec no CAnada O.o hauha quem sabe quando eu for visitar a Mailina eu não faço umas comprinhas? =)
EU querooo experimentar esse perfumee !!

Marilina disse...

eu tb!! eu quero ver a loja da dereon.. mas aposto que é carissimo
=(